hidup singkat je an???

Tuesday, January 25, 2011

sY suke maTh..

salam...Pe khabar ari ni????Hari ni aku Sangat emo...napa???oke ni luahan perasaan...sebab2 akn dinyatakn kemudian...
 citer die mula begini............. 
Aku kat skola paling anti nan matH n TAk sangke ade gak golongan2 yang sama kategori ngn maTh ni..adoii Nk dibuang ne leh bukannye sayur kankung dlm nasi goreng nk kuis2 Dah tu apakan daya ngadap je larh....N Oleh KErana Aku "sUKe" sangat die ni so AKu panggil die mAth!!
MAth boleh tak ko layan akU baik sikit?? Ak tgur elok2 ko Kuang Ajaq ngn ak na??
hang INgat AKu takot kat tgk mata hang besaaq???
takpa2...semoGa Ang Sedaq...jGn lah Cakp deras2 Hang kn pompuan BLs aku ckp slow2 lah...adoiii


oke sude e.m.o


tehheee,...
**e.M.O**




Thank you 4 reading this entry...

No comments:

Post a Comment