hidup singkat je an???

Wednesday, March 9, 2011

KAfe VAmpire!!! otak lu!

 eNTRY KALI NI HANYA YANG PERNAH ATAU SEDANG MENGALAMI NYE AJELAH YANG AKAN TAU.....


   citer bermula begini.....


tengah hari yang melekit and tak berapa best..perut lapar>>.<< tekak?dahaga ibarat kalau lori SYabas dtg pasti akn ku tongang sebnyak mana yg dapat dalam tanGki itu.....


  lalu aku menapak ke arah kAfeteria yang PERMAI.....tapi MIMpi berlaka...kami gelar kafe itu KAfe VAMPIRE..... mEGapa???kau tanya aku?kau tanya aku kah? sy? ni sy ni?yang tengah menaip ni???


okeh sebab nak tau sangat aku bagitau.....


HOtdog = rm 1.00 pER PcS!! (ingat kau ni berniaga kat  KLCC??)


Nugget= RMo.60 PEr PCs!!! (NugGet import kot??? k aYAM NI BAgi mkn beras berlian???!! )


nasi putih= Rm 1.00 (kt kolej sebelah...rm 0.80 je tau dak??mmglah kalau pandang dr sudut 0.20sen tu sikit tp cube kau kali ngan bpe orang student kt kolej ni??n bpe kali plak mkn lam sehari paling kurang 2kali an?? an?? 


dahlah servis TErUK..Akak yang jaga kaunter sorang je pulak tu..dialah yang bancuh air...dialah yang jaga kaunter dialah yang wat wafer..ishhhhhh...

Ha ckp pasal wafer memang menaikkan kemarahan!! dah masak wafer tu takpe la..yang PEMBUATannye Yg kt belakang Dapur tu aku tak heran lagi sebb aku tak nampak..!tapi depan2 aku akk tu yang baru pas wat air lap2 tangan di yang melekit..kat suar ambil wafer yang panas dan pegang DEnagn TANGAn!! dengan TAngAN!! tak leh ke guna penyepit or plastik??  


disebbkan time tu bukan aku yang beli n aku tgk org yg beli tu senyap je so aku pun senyap jugak....


but mse aku pulak beli sekali lagi aku lam situasi yang sama n...die leh cakap mcm ni..


Aku:kak,kalau boleh mse sapu inti tolong pkai pnyepit atau plastik untuk cover tangan ea?
Akk tu pandang aku ngan muka bLUrr...


Akak tu"haa?ape dik?


Aku:tolong pegang wafer tu ngan penyepit sebb mcm tak bersih la kak...ngan tangan kan?..


Akak tu:penyepit?plastik pun  takde lA DIK, lgpun SUSAH LA PAKAI PENYEPIt..TANGAN KAN SENANG..


aku:ha?tapi tak elok la kak, boleh tak pakai penyepit?plastik ke? akak nak sy ambil penyepit?sy nmpak banyak je kat kaunter tu..
(merujuk kepada kaunter yang ade rak  mkanan..)


akak tu: tak payah lah.,,kejap.
ambil sarung tangan plastik ngn muka "cantik" sapu wafer n bagi pd aku..


OKE TD KATE TAK DE NI BOLEH JE? SUSAH PEJADAH??? Aku tak penah tgk org buat wafer pegang ngan tangan?  eehhh BErtambah sedap ke kalau kAu sapu pegang wafer ngn tangan??? KALau mcm tu baik KAu bagi AKu mKN tangan kau je an??????


AKU DAH SEBULAN tak MKN kat KAfe!! TENSION nsblah aku ade MTOr YG takde tu???nk mkn ktne?????????????? TERPAKSA LAH MAKAN DI KAFE VAMPIRE!!!!

No comments:

Post a Comment